Zatiaľ iba úvod...

28.12.2012 20:39

Vlastne ani neviem k akému príbehu by to mal byť úvod, len ma to tak napadlo. Vlastne ani neviem na základe čoho ma to napadlo, jednoducho som písala čo mi zišlo na um. Viem, tá posledná veta je tam iba tak "hodená", napriek tomu ža som sa ju pokúšala nejako umiestniť sa mi to nepodarilo. Veľmi sa mi ale páčila tak som sa ju tam predsa len rozhodla dať :D. V každom prípade, tuto to máte :D:

 

Nekonečné hĺbky temnoty

Celé roky... Storočia a tisícročia bolo v najtemnejších hlbinách temných lesov uväznené stvorenie... Stvorenie ktorého poslaním bolo utrpenie, smrť a ničenie... Teraz sa vracia aby svoje poslanie splnilo. Aby rozširovalo strach. Aby naplnilo osud... Svoj i svetový...

 

Odvrhnuté svetlom... Stratilo všetko, nič nezostalo... Len prázdne bolestivé spomienky. V jeho srdci sa nezachovala ani stopa lásky či citu. Toto všetko nahradila nenávisť, nekonečná nenávisť prameniaca z odvrhnutia. Bolesť a smútok sa premenili v pomstychtivosť, zlosť a bezcitnosť... Život sa od základov zmenil. To čo bývalo stelesnením svetla a dobra sa zmenilo v to najkrutšie a najbezcitnejšie stvorenie sveta a zavrhlo všetko spojené zo svetlom... Ďalšiu kapitolu života zasvätila nekonečným hĺbkam temnoty. Zabudla pretože chcela... Odvrhnutie sa rozhodla oplatiť... A teraz ju už nič nemohlo zastaviť... Prebúdza sa... Prichádza... Nepremýšľa... Nikto ju už nezastaví, nikto sa jej nepostaví, nikto jej nepomôže, nič ju nezničí, nik ju nezlomí...

Chladné kamenné srdce opradené pevnou reťazou.

 

—————

Späť


Diskusná téma: Zatiaľ iba úvod...

Dátum: 30.12.2012

Vložil: Calla

Titulok: WOW !!!

Tak tohle bylo něco . Mnohem hezčí by to bolo jako prolog k veľkolepému príbehu ale to by bylo těžší . Takže takhle je to perfektní . Už prvé vety ma okúzlili a stiahli ma do hlbín neznámej mytológie , temného fantasy , veľkoleposti šťastia spojeného s bolesťou , násilia aposvetnej krásy ... Jo , jsem magor ale fakticky to tam bolo . To akú bolesť stvorenie cítilo a ako je pretavilo na čistú zlobu bolo veľmi realistické , priam dojímavé a ešte viac to podčiarkovalo tú fantastickú temnotu . V tom prebúdzaní a nezastaviteľnosti len taká malá poznámka - hádam by to vaznelo lepšie keby si celú dobu používala len jedno zámeno , nik , nič , nikto ... hociktoré ale tak aby tam bolo iba ono . Toť jedna jediná poznámečka protože zvyšek je excelentní . A ta poslední věta tam docela pasuje . Je tak poetická , vístižná a skvělá ... Tahle mini-story chce pořádnou poklonu a potlesk rukama i nohama zároveň !

—————

Dátum: 30.12.2012

Vložil: Gréta

Titulok: Re:WOW !!!

Danke shon (nenašla som o s dvoma bodkami :D) Som rada že sa ti zapáčil :)
Na tých zámenách ešte musím popracovať :D Často sa mi stáva že si chcem dať až taký pozor aby sa mi slová neopakovali, až nedávam pozor a napíšem všade rovnaké. Nielen tu ale takmer vo všetkých príbehoch sa mi to stáva :(

—————