"HOROR S BÁBOVKOU"

28.12.2012 21:30

Príbeh som napísala na zíklade skutočnej udalosti, pravdaže som ho dolepšila aby vyzeral vtipne. Upravila som ho len "trochu". Pôvodne bábovka iba letela cez triedu, rozletela sa na kusy, spadla na moje kamošky a oni ju hodili späť. Pravdaže to bolo tiež komické, to ste teda mali vidieť. Mená som pomenila aby som nikoho neurazila, i keď je táto verzia dokreslená mojou fantáziou pretože "Ema a Lea" v skutočnosti - nebudem menovať vy predsa viete :D - nemajú ani trochu také vlastnosti ako je to opísané nižšie. Má to byť komická "story".

 

HOROR S BÁBOVKOU

Lea a Ema sedeli ako obvykle, v rade pri dverách, v predposlednej lavici v ten osudný deň. Deň na ktorý nikdy nezabudnú, na ktorý keď si spomenú ich strasie zima...

 

Bola prestávka a práve sa rozprávala keď si všimli že na druhej strane ich triedy ich spolužiaci krájajú bábovku.

„Aj my chceme“ zakričala na nich Lea a vzápätí už bábovka letela naprieč vzduchopriestorom triedy. Nevydržala však nátlak vzduchu a rozletela sa na kusy a tisícky malých omrviniek... Teraz na Emu a Leu leteli ako žeravé meteority... Nestihli sa však uhnúť... Eme omrvinky trafili oko. Náraz jej vyrazil dych a rukou si prekryla oči:

„AU, MO-JE O-KO“ skrýkla vystrašene (a pravdaže spomalene).

Zaspätkovala, pričom si nevšimla že je za ňou stolička. Potkla sa... Celou váhou padla na stoličku. Hlava ju prevážila, nohy jej vyleteli dozadu (pre nechápavých: spravila premet vzad) a už bola na studenej dlážke.

Leu zasiahli kúsky bábovky do vlasov. Zhrozene si vybrala z vlasov kus bábovky a skrýkla hlasom plným šoku:

„OU NIE!!! MO-JE VLA-SY“ (pravdaže spomalene) a na mieste omdlela...

—————

Späť


Diskusná téma: "HOROR S BÁBOVKOU"

Dátum: 30.12.2012

Vložil: Calla

Titulok: Hmm

Dobrý pokus . Príhoda sama o sebe je velice komická . Taktiež reakcie tých dievčat . Rozosmievali ma . Ale príbeh ako taký komicky nevyznieva . Výborné nápady treba aj výborne umiestniť . Ja s tým síce nemám kto vie aké skúsenosti , ale naozaj sa mi zdá že to mohlo byť trochu lepšie . Koniec hlavne . Je taký , hmm , otvorený ... Neviem . Skrátka , je to fajn , začiatok výborný , vzipné momentky tiež , ale trebalo ich trošku inak spracovať .

—————

Dátum: 30.12.2012

Vložil: Gréta

Titulok: Re:Hmm

Tá príhoda ako samotná a nespracovaná bola komická, to som vám mala natočiť.
Tých otvorených koncov sa zrejme nikdy nezbavím xD Nejako som tam nemala na koniec čo dopísať alebo ako to ukončiť. Nabudúce sa budem snažiť viac, prinajmenšom pridám THE END alebo Žili šťastne až kým neumreli xD
Samotný príbeh sa mi nepodarilo nejako extra spracovať, písala som to narýchlo. Skúsim sa v tom ešte pohrabať a nejako to dolepšiť ;)

—————