Dá sa z príbehu nakresliť komix?

01.12.2012 10:29

Minule som sa zaoberala práve touto otázkou. Dá sa podľa vás z príbehu spraviť komix? Dlho dlho som nad tým rozmýšľala až som prišla na nápad. Rozhodla som sa vziať papier a nakresliť komix zo svôjho najväčšieho spisovateľského diela.... Dopadlo to katastrofálne a to som bola iba na začiatku. Neodhodlala som sa ďalej kresliť príbeh z 41. strán príbehu. Odložila som ceruzku a papier na bok a radšej som pokračovala v písaní.

Z príbehu sa podľa mňa komix spraviť nedá pretože tam nemôžete dopodrobna opisovať pocity, nálady a myšlienky hlavného hrdinu/hrdinky. A po druhé, vôbec nedokážem kresliť postavy. Lepšie povedané, nedokážem im nakresliť tváre. Väčšina mojich obrázkov kde sú aj ľudia, tý ľudia nemajú tváre pretože ich neviem nakresliť. Toto sú moje dva dôvody prečo sa podľa mňa z príbehu nedá urobiť komix.

—————

Späť