Colorky a príbehy

28.11.2012 17:39

Dnes som sa rozhodla že sem dám návod na vyrábanie coloriek. Nudila som sa tak som vám vyrobila aj náhľady tak dúfam že vám to pomôže ak neviete vyrábať colorky. Všimla som si že jeden náhľad sa mi tam celý nezmestil takže to budem musieť prerobiť. Nie je to také urgentné tak to prerobím neskôr ale ak ho chcete vidieť celý tak mi pošlite e-mail a ja vám ten obrázok s náhladom pošlem. Poslala som vám aj niekoľko svojich vlastných výtvorov

 Taktiež som sem zverejnila aj svôj menší príbeh, tak mi ho ohodnotte okritizujte atd... Neviem či je dobrý, potrebujem počuť kritiku. Nebojte sa mi povedať že sa vám nepáči, neurazím sa, vezmem to ako poučenie že mám trošku popracovať na svojom spisovateľskom výtvore. Tak dotoho, choď na príbehy, otvor hneď prvý s názvom "Krátky príbeh -  Nenaplnený sen", prečítaj si ho a prosím zanechaj aj komentár. Trošku som sa vžila do postavy a využila som jej myšlienky a pocity. Po pravde, mám radšej ja-rozprávanie než on-rozprávanie, pretože tam môžem vypisovať siahodlhý opis pocitov a myšlienok, čo je pre mńa, úžasné pretože sa rada zamýšľam nad všeličím a neustále fylozofujem. A potom dôjdem k takým záverom aké by iného ani vo sne nenapadlo... Ale čo už, pochybujem že by som bola z tejto planéty XD

Dnes som sem zvere´jnila ešte jeden výplod svojej fantázie. Áno, další príbeh, zasa ja-rozprávanie a na úvod samé myšlienky... Vlastne sama neviem prečo je tento aj ten druhý príbeh taký ponurný a temný. Je to odo mňa zrejme neočakávané. Predsa ja som dievča ktoré má na tvári stále úsmev, zo všetkého si dokážem spraviť dobrú zábavu a poznám plno vtipov. Strráášne strašne rada sa usmievam a veľmi rada všetko komentujem.

—————

Späť